انجمن یوسی ایران

| |

انجمن تخصصی موبایل - انجمن یوسی ایران

 گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟
 Register
دیدن: 727|پاسخ: 0

نکاتی برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی

[کپی کردن لینک]
  United States
  • تشکر شده 0 بار
  • تشکر کرده 0 بار
زمان پست: 16-12-15 17:05:18
| نمایش تمام پست ها |حالت خوانده شده
1-استفاده از تخفیف
استفاده از تخفیف باعث می شود تا مشتری به خرید از شما تشویق شود مخصوصا زمانی که قصد فروش یک کالای جدید و خاص را در نظر دارید و اینکه ارائه کد تخفیف کمک می کند تا شما بتوانید یک لیست کامل از

آدرس ایمیل مشتریان خود بدست آورید . لیست ایمیل می تواند کمک های بسیاری در روند بازاریابی‎اینترنتی به شما بکند که این قابلیت در شبکه های‎اجتماعی وجود ندارد . شما می توانید تخفیف را در یک یا چند مورد از
نت برگ ، تخفیف یاب ، تخفیف آنلاین

روش های زیر ارائه دهید :

– ارسال رایگان محصولات که از مهم ترین روش های تخفیف گذاری در فروشگاه‎اینترنتی هست
– ارسال کارت های هدیه و تخفیف برای خرید مجدد کالا در کنار جنس ارسال شده از فروشگاه برای مشتری
– استفاده از درصد تخفیف روی یک مجموعه یا تمامی کالا های موجود در سایت


2-توضیحات مستقیم و موثر برای محصولات
توضیحات محصولات برای مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است و علاوه بر شفافیت و تاثیر گذاری باید شامل نکات زیر نیز باشد :
– توضیحات باید علاوه بر مشخصات محصولات ، ویژگی آن ها را نسبت به یکدیگر مشخص کند تا فرایند تصمیم گیری برای مشتری ساده تر شود
– توضیحات باید از قوانین سئو ( بهینه سازی موتور های جستجو ) بهره مند شوند تا موتور های جستجو بتوانند کاربران را به درستی به سایت شما هدایت کنند

– توضیحات باید به طور مکالمه باشد همانند زمانی که می خواهید با مشتری به صورت حضوری صحبت کنید بنابر این از کلمه شما و ما زیاد استفاده کنید
– از ویژگی ها و مشخصات هر محصول لیست تهیه کنید تا مشتری راحت تر آن را مطالعه کند
– از ارائه بیش از حد صفت برای کالا خودداری کنید برای مثال مدام صفات خوب به کالا اختصاص ندهید
– از یک فرمت مشخص برای معرفی محصولات و ویژگی های آن ها استفاده کنید تا مشتری در هنگام مطالعه گیج نشود و بتواند به بهترین شکل ممکن محصولات را با یکدیگر مقایسه کند
– سعی کنید توضیحات را خلاصه اما کامل ارائه دهید تا مشتریان بتوانند با مطالعه مختصر با محصول مورد نظر آشنا شوند


3-تهیه عکس مناسب برای محصولات فروشگاه‎اینترنتی
تصویر هر کالا در یک فروشگاه‎اینترنتی از اهمیت بالایی برخوردار است و همانطور که برای تهیه توضیحات محصولات زمان گذاشته می شود ، برای تهیه تصاویر کالا نیز به همان میزان و یا حتی بیشتر زمان نیاز است

.

برای این کار توصیه می شود تا از یک استادیو عکاسی کوچک و کم هزینه که می توان آن را با چند متر پارچه سفید رنگ ، یک میز مناسب و یک دوربین با پایه ساخت ، استفاده کنید . همچنین به دلیل کیفیت بالای دوربین

گوشی های هوشمند ، می توانید از آن ها جایگزین دوربین های عکاسی پیشرفته و گران قیمت استفاده کنید . نکات زیر می تواند شما را در فرایند تهیه عکس مناسب از محصول راهنمایی کند . همچنین برای کسب

اطلاعات بیشتر در ضمینه تهیه عکس مناسب از محصولات یک فروشگاه‎اینترنتی می توانید به مقاله راهنمایی های آمازون برای تهیه عکس از کالای فروشگاه‎اینترنتی ، از همین سایت مراجعه نمایید .

– از پس زمینه سفید رنگ برای عکاسی استفاده کنید . برای این کار می توانید از پارچه یا ورق های کاغذ سفید رنگ استفاده کنید اما توصیه می شود ، از کاغذ مخصوص عکاسی برای این کار استفاده شود . با این کار

از ترکیب کالا با پس زمینه جلوگیری می کنید .
– از قاب و یا نوشته اضافی مانند لوگو و برند در تصویر کالای مورد نظر استفاده نکنید . این کار باعث اذیت شدن برخی از مشتریان می شود و در صورت نیاز از یک لوگوی کوچک و در گوشه تصویر استفاده کنید
– سعی کنید از هر محصول بیش از یک عکس قرار دهید و در عکس های مختلف ، تمامی زوایای کالا را به تصویر بکشید .
– از رتوش عکس های کالا دوری کنید زیرا این کار باعث می شود تا رنگ و یا برخی از قسمت های کالا توسط مشتری دیده نشود و بعد از این که خرید انجام می شود ، مشتری نسبت به برند و فروشگاه شما بی
اعتماد می شود .


4-شفافیت در سیاست های بازگشت کالای فروشگاه
هر فروشگاه‎اینترنتی و فیزیکی دارای قوانین و سیاست های بازگشت کالا است و این امر در خرید های‎اینترنتی از اهمیت بالایی برخوردار است . دلیل اهمیت بازگشت کالا در فروشگاه‎اینترنتی ، تضمینی است که به کاربر

داده می شود تا در صورتی که کالای ارسالی با کالای مشاهده شده در فروشگاه از لحاظ ظاهر و مشخصات تطابق نداشته باشد ، جنس ارسال شده پس گرفته شود . بنابر این مشخص کردن این سیاست ها از اهمیت

بسیاری برخوردار بوده و شفافیت در آن می تواند اعتبار فروشگاه شما را افزایش دهد .
همچنین ویژگی هایی از قبیل بازگشت کالا تا تعداد روز مشخص و همچنین بازگشت کالا در صورت راضی نبودن مشتری نیز می تواند یک طرح تشویقی برای مشتریان در فروشگاه‎اینترنتی بزرگ باشد
‎اینترنتی برخوردار است ‎اینترنتی و فروش ، فقط اضافه کردن کالا به سایت نبوده و شامل مسائل مهم تری مانند موارد فوق است

You have to log in before you can reply ورود | Register

قوانین امتیازات

QQ|موبایل|آرشیو|اخراجی ها|انجمن تخصصی موبایل - انجمن یوسی ایران

17-11-24 18:09 GMT+3.5 , Processed in 0.275300 sec., 15 queries .

Powered by Discuz! X3

Release 20130801, © 2001-2017 Comsenz Inc.

All rights reserved for UCIRAN Forums © 2013-2017

پاسخ سریع به بالا بازگشت به لیست